Obrim una nova etapa

Amigues i amics! Després de valorar la feina feta fins ara, hem decidit canviar la manera de publicar a dosditsdefront. 

Hem pensat que pot ser interessant plantejar un tema relacionat amb la pedagogia i/o el món de l’educació i desenvolupar-lo des de diferents punts de vista a cada nou article, per analitzar-lo de forma interdisciplinar durant unes quantes publicacions. Amb aquest canvi pretenem aprofundir en aspectes d’interès des de l’experiència i l’àmbit de cadascun dels autors que escriuen al bloc.

Per començar curs i nova manera de funcionar a dosditsdefront volem plantejar un dubte que sorgeix sovint als equips docents dels centres educatius. D’uns anys cap aquí hi ha hagut una tendència a implantar canvis metodològics a diferents nivell: pedagogies més actives, major ús de les noves tecnologies, noves relacions entre alumnat-docents i famílies… Amb el pas del temps, però, no sempre és fàcil veure l’impacte d’aquests canvis duts a terme i valorar-ne els resultats de forma objectiva. Sovint hi ha professionals que es qüestionen la idoneïtat d’aquests canvis i sí les millores que aporten són realment positives per avançar en el domini de les competències de l’alumnat o, simplement, es tracta de canviar-ho tot per acabar aconseguint el mateix.

És per això que a partir d’avui els diferents autors desenvoluparem el tema i l’analitzarem des de diferents punts de vista de forma exhaustiva.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.